18. junij 2012

Okrogli škatli

Vidim, da nisem edina podlegla virusom preoblačenja škatel v Fimo maso ;) Tako moji delata družbo ti dve. Obe pisanih barv. Ena ima na pokrovu vzorec narejen s Sutton Slice tehniko, druga pa ima plastično odprtino, da lahko vidiš notranjost.

Nogice druge sem naredila prosto po Donni Kato ;) Ker sem delala prvič, se mi oprostijo vse nepravilnosti ;) 

Listki seveda ne smejo manjkati, zato krasijo robove, večji listi pa so padli na ploskev prve škatle.

Ti dve škatli prav poživita polico, na kateri sta ;)

8 komentarjev:

  1. krasne škatle. in komaj zdaj sem pogruntala katero škatlo s prozornim pokrovom si preoblekla.niso glih v mojih barvah, so pa vsekakor vredne občudovanja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so barve všeč , prav zaprav vse. Ravno zdaj sem čisto v ognjenih, pa še kakšne bolj močne dodam, celo tisto kričečo zeleno, pa kakšno turkizno modro, ker se preprosto tako počutim, saj vendar tako lepo sije sonce in je svet svetlejši. V teh preoblekah je veliko dela, vem, sem preizkusila tudi sama, ko sem preoblekla vazice, pa tudi kakšno škatlico. Lepo delo, všeč so mi tvoje preoblečene škatlice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako krasne, sveže, žive barve si izbrala. Zelo se prilegajo škatlicama in krasni sta. Dodelano iz vseh strani in to se mi zelo dopade. Tudi spodnja stran si zasluži, da je lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sama si dela, ki ga opraviš ob preoblačenju ene take škatlice sploh ne znam predstavljati. Po preobrazbi pa zgledajo res čudovite. Žive barve, ki si jih izbrala tokrat, naravnost očarajo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna kombinacija barv in zelo lepa izvedba...pa odtis drevesa na dnu..super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh kakšne čudovite fimo objave so na ogledu ... in vsi izdelki krasni ... tudi sama prisegam na pisanost in se čudim tvojim spretnim rokam kakšne čudeže delajo iz fimo mase ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx