5. junij 2012

Darila

Se vam je že kdaj zgodilo, da ste se počutili kot v steklenem zvonu? Opazovali ste lahko dogajanje zunaj, nanj pa niste mogli vplivati. Lahko ste govorili ali kričali, pa vas tako nihče ni slišal. 
No, tako nekako sem se počutila zadnji čas. Vse je šlo mimo in lahko sem le opazovala. 

Hvalabogu je sedaj to mimo in spet se vračam (ne bom rekla, da v stare tire, ker upam, da so novi ;)


Priznam, imam kar malo slabo vest, ker nisem takoj pokazala bonbončka, ki sem ga dobila od Tine.
Ker sem vse že razpakirala in sprobala, prilagam kar Tinino fotko bonbončka. 


HVALA Tina,
z veseljem bom uporabila vse.



Tukaj pa še "majhna pozornost" od Metuljčice, ki je prejela moj bonbonček. 



Hvala ti! 
Tole ni samo majhna pozornost, tole je zelo lepo darilo.


Za konec pa še ta misel, ki se mi je zdela primerna za objavo..
Varujte otroka v sebi!


6 komentarjev:

  1. Včasih je neverjetno kako nemočni smo nasproti dogodkom, ampak hvala Bogu tudi to mine. Čudovite stvari si dobila, ti srečnica :) Otroka v sebi pa zelo varujem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Srečnica :) Super je to, kar si dobila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, varujem otroka v sebi. Tudi tebi hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa sladek bonbonček. Veliko ustvarjanja in veselja z njim.

    OdgovoriIzbriši
  5. sem bila zelo vesela zate,ko sem videla, da si bila izžrebana :)
    darilce Metuljčice je pa tudi luštno-po tvojem okusu :)
    želim ti prijetno in udobno vožnjo na novih tirih.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx