6. junij 2012

Delavnica pri Vladki

Čas je res relativen. Dokaz: ko je lušno, tako hitro mine. Pa nismo niti veliko čvekale, saj smo ves čas delale (razen, ko sem se basala s slastnim pecivom, ki ga je prinesla Metuljčica).
Vladka nam je pripravila šablone in ves potreben material in počasi so nastajale "explosion" torbice.
Helenina v rjavih tonih, Metuljčica je svojo naredila v barvi sončnice, moja pa je najprej želela biti roza, pa si je premislila in postala olivno zelena (to, da sem imela na sebi olivno majčko je čisti "slučaj" ;)



Doma sem jo še okrasila z marjetico in če bi jo kak tat želel odnesti ...
... bi se mu pokazala celotna vsebina ;)

Besede so tako pripravno sedle na cvetoče polje, da so jih obiskali še metulji.

Punce, to moramo ponoviti.
 Tako dobre delavnice pa res že dolgo ne!
;)

7 komentarjev:

  1. iii, tudi tvoje torbica je luštna!
    meni je pa prav všeč olivno zelena torbica,
    pa še paše ti na tvojo majčko ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta dan te je res vleko na olivno, tista roza ti ne bi sedla :)) Vsekakor kmalu spet, ker je bil res pravi špas in vse tri ste bile pridne kot mravljice. Jaz že vem, da moram dati dosti dela, da ga jaz nimam dosti :)))) Super ste.

    OdgovoriIzbriši
  3. Strinjam se: takšno ustvarjalno druženje je potrebno ponoviti!
    Tudi tvoja, cvetoča in metuljčkasta, torbica je enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiiii kakšne lušne torbice in ta olivna je čudovita ... dotik besed v njej prav tako in vse rožice in metuljčki pikice na i ...

    Prelepo ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako pridne ste bile in te torbice so res cukrčki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne torbice ste ustvarjale, ena je lepša od druge :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Če bi bila jaz zraven, bi ti speljala tole olivno zeleno ;). Tale ustvarjalna mrzlica se sliši odlično in tudi mene vedno navduši ustvarjalno druženje.
    Da iz torbice poletijo metulji, je pa sploh ena krasna ideja! Lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx