1. februar 2012

Valentinčkasto - srčki

Malo sem spremenila "obleko" bloga. Glede na to, da bodo sledile valentinčkaste teme, se mi je tudi za ozadje zluštalo rdeče, čeprav se je pri nas sneg komaj zdaj pokazal.

Tokrat sem sporočilo na čestitki napisala kar na zunanjo stran.

Izsekala rdeče in bele srčke in jih s 3D blazinicami pritrdila na podlago.
 
Nekaj jih je padlo še v notranjost ;)
Še mini napis, ki je del daljšega zapisa in izrezan.
 Pri silikonskih štampiljkah mi je všeč to, da jih lahko razrežeš in sestaviš svoj napis.

11 komentarjev:

  1. Ozadje je super, čestitka pa je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja, na videz tako preprosto, efekt pa čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si se preoblekla in tale čestitka je tako srčkasto srčkasta, da ti kar priraste k srcu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale Valentinček te je čisto posrkal v srčke :-) Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Simpatično ozadje in prav takšna je tudi voščilnica. Kjuti. Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  6. luštno. voščilnica mi je bila že všeč prvič, ko simi jo pokazala, ti že veš zakaj. tale nova preobleka je pa......WOW!!! ENERGIČNA!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super preoblekca. Tako živahna. Srčkasta voščilnica pa je tudi luštna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lušna valentinčkasta voščitka.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pri-srčna voščilnica! Preobleka bloga je pa tudi nobel, bom mogoče prej dojela, da se bliža Valentinovo (ker kar odlagam misli nanj).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx