29. februar 2012

Cik-cak

Danes pa je zanimiv datum, kaj? ;) To si lahko privoščimo le vsaka 4 leta.

Sedaj pa k čestitki. Vzorec narejen cik-cak po navodilu Jennifer Mcguire. Ker mi je uspelo dobiti veliko površino vzorca, ga nisem preveč odrezala, zato je zapolnil skoraj celotno površino čestitke.

Tudi preveč prekriti ga nisem želela, preveč dela je bilo vloženega v to zlaganje ;)
Zato je napis na pavs papirju, pritrjen s 3D blazincami, ki sem jih skrila pod manjše polperle. Večje pa prilepila v kot na čipko, ki obkroža vzorec kot okvir.
Meni se zdi tako elegantna čestitka, kljub patchwork vzorcu.
Kaj pa vam?

5 komentarjev:

  1. Čudovita! Veliko vloženega dela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Si kar mislim, da to ni kar tako cik-cak pa je že narejeno, kot imaš skoraj občutek v videu. Verjamem, da je v tem kar nekaj dela in natančnosti. Efekt je vsekakor dober in vreden nekoga, ki se zaveda koliko dela je za tem. Čestitka je asbolutno nekaj posebnega in vsekakor tudi elegantnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. čudovita je!! ideja mi je tudi noro všeč.
    ti pa si takoa lai tako pridna in natančna, tako da tebi vse rata

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx