30. januar 2012

Valentinčkasto - Love

Seveda bo treba poskrbeti tudi za prihajajoči dan zaljubljenih - Valentinovo.

Uporabila sem 3 nove zimske barve T!m Holtzovih distressov,
QR coda
 ki so mi zelo všeč. Same take zanimive barve, s katerimi sem ustvarila super kontraste.

Papir sem pobarvala kar z rdečim distressom in nanj z beli prahom embosirala napis. 

Srčki pa so izsekani iz ostanka pobarvanega papirja.

Pa se je začelo srčkasto obdobje  ;)

7 komentarjev:

  1. Tako je, pa se je začelo. Lepo si otvorila in skombinirala. Pa še QR koda, moderno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A ni fajn, ker je vedno kakšen dogodek, praznik ..., ki nas spodbudi k ustvarjanju :)
    Lepa je. Všeč mi je ozadje. In še ostalo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super srčki in ljubezen :-)rdeča izstopa in tako je prav!

    OdgovoriIzbriši
  4. ja, res je fajn, da nas prazniki,takšni in drugačni zvabijo ustvarjalne lušte v nas.in rdeča res lepo izstopa.tisti qr pa mi ne rata pogruntat zakaj se gre.

    OdgovoriIzbriši
  5. @Natali, na smart phonu moraš imeti aplikacijo, s katero skeniraš QR kodo. Več si lahko ogledaš tukaj http://www.draganadjermanovic.com/2011/12/16/qr-kod-za-pametno-predstavljanje/.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, že diši po dnevu zaljubljenih, srčkana voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo srčkasto, zaljubljeno, prikupno in emni všečno. Dobra postavitev elementov.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx