24. februar 2012

Za Brino in Živo

Za naši februarski deklici sem spet naredila darilo za njuna rojstna dneva. Lani sta prejeli torbici in pa zložljiva okraska. Leto prej pa zvezka, v katera lahko zapisujeta svoje skrivnosti. Še prej pa ogledali z hakelčki za obesit verižice.
Torej imamo že tradicijo ročno izdelanih daril in menim, da bi bili razočarani, če tokrat ne bi bilo tako.

Letos sem naredila škatli iz papirja, ki sta okrašeni z veliko rožo (mene najbolj spominja na astro). Škatli sta narejeni že po znanem receptu, tokrat brez notranjega dela.

Ena v oranžno rdečem, druga pa lila roza tonu.



Ker se priljubljene barve deklic menjavajo (in jim ne sledim najbolj) upam le, da sem zadela prave barve ;)
V notranjosti se skriva origami srček, nekaj sladkega in še kaj.

Vse najboljše Živa in Brina!

4 komentarji:

  1. Kakšno pisano veselje. Pravi škatlici presenečenja. Zelo lušno je tole.

    OdgovoriIzbriši
  2. S takšnim darilom lahko samo zadaneš, tako z barvami, da o ostalem sploh nič ne rečem. Super.

    OdgovoriIzbriši
  3. uu, krasno!!četudi bi lahko zgrešila pri barvi,sem prepričana, da jima je všeč, ker je unikatno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo. Ne dvomim, da sta se razveselili.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx