3. februar 2012

Valentinčkasto - Hugs&Kisses

Tudi tokrat sem kukala h Kristini, saj ima zelo dobre ideje. Malo sem jih seveda priredila svojim štampiljkam ;)
Za rdečo sem uporabila že omenjeni rdeč ink Festive berries. Napis pa je odtisnjen z belo blazinico, zato deluje rahlo roza.

Pri Vladki pa nas čaka zanimiva igrica "14 dni ljubezni", ki pa jo lahko mirno spremenimo v 366 dni ljubezni (ampak samo letos ;) Navodilo se glasi, da si vsak dan povemo, da se imamo radi, prav tako pa povemo to še nekomu. Ker sem tudi sama čisto v srčkastem obdobju, se grem seveda zraven ;) Pa vi?

4 komentarji:

  1. Hvala, da se igraš tudi ti in da širiš o tem besedo še naprej. Da nas bo čimveč. Te pa velja, da se letos gremo 366 dni :)))) Zanimivo je tole ozdaje, narejeno iz napisov. Še ena tehnika, ki je zelo uporabna, pa je ne uporabljam :))) Všeč, všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj žive srčkaste objave in zadeve in stvari in dejanja vseh 366 dni :o)))

    Vse tvoje srčkaste objave teh dni so lepe in nova obleka bloga tako krasna - meni je nadvse všeč rdeča barva ... nadvse pristaja in je všečno ...

    Vse dobro vsem ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet ti je uspela ena čudovita CAS voščilnica. Lepo je pogledat in jaz imam rada ta stil.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res valentinčkasta lepotička.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx