25. februar 2012

Lenča

Včasih se hecamo, da imamo 2 sestrični. Eno pravo in eno pasjo ;) Res pa je, da so pri nas živali tudi družinski člani in tako tudi obravnavani. Zato smo praznovali tudi Lenčin rojstni dan. 
Že prejšnja leta je dobila čestitke in tako tudi letos.
Tokrat sem digi štampiljko večkrat odtisnila, izrezala posamezne dele, jo pobarvala in jo naredila 3D.

Še 4 izsekane kosti za 4 leta, pa nekaj pasjih keksov in dobrot, da je imela še ona kaj od darila ;)

7 komentarjev:

  1. Ooooo kako lepo :o))) En poljubček pošiljam tudi jaz na pasji smrček ... prava lepotica je ta vaša pasja deklica :o)))

    Vse dobro vsem ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lenča ma še tako fajn ime!! Simpatično, da je joj! In tudi voščilnica je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo simpatično. Tudi Lenča je videti zadovoljna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooooo,Lenča je dobila svojo voščilnico! ;)Kmalu bo mogla še naša Tonka dobit svojo. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav je tako, da se praznuje tudi rojstni dan od Lenče. Naredila si ji krasno pasjo čestitko in zelo s emi dopadejo te 4 kosti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Še jaz sem se razveselila vašega pasjega praznovanja. Vse najboljše vaši Lenči in zelo lepo, da dobi tudi voščilnico. Naša Bo (pudlica) je na žalost šla med pasje dušice pred dvema letoma in jo še sedaj močno pogrešava. Počohaj jo za ušesom v mojem imenu:)) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx