17. junij 2010

Knjigica za Ulo

Lani je dobila za rojstni dan ogledalo - obešalnik za verižice. Letos pa sem ji izdelala knjižico. Za punčko seveda v roza.




Že sem se poigravala z mislijo, da uporabim T!m Holtzove roza papirje, pa so mi preveč "starinski" in mi niso pasali za drobceno deklico. Zato sem vzela že davno kupljene K&C Baby papirje lepih pastelnih barv.


Prva stran je seveda načičkana, kot se za deklico spodobi, z rožami, narejenimi iz papirja (Gemstones), na sredini pa je z glue-dots zalepljena polperla.


Nekateri notranji listi so tudi poštempljani in embosirani, namenjeni sladkim spominom ;)


Navadne bele liste sem "prekinila" s kartončki z zavihkom (tab-om), kamor lahko napiše vsebino naslednjega paketa listov.

Tudi medvedek ni smel manjkati. Naredila sem mu modre oči in roza črtasto majico ;)


Pa še zadnja stran z oznako, da je Ula prav posebna punca.

10 komentarjev:

  1. Prav luštna roza knjigica!Mislim, da jo boš razveselila:)

    OdgovoriIzbriši
  2. In posebna punca si vsekakor zasluži posebno knjigico in super si ji to naredila. Zelo, zelo lušna stvar. Vidim, da se ti inspiracija vrača s polno paro.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno, luštno prav za malo gospodično.Papirji so res 1A!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepa knjigica! Papirji so res čudoviti in tvoja izvedba fenomenalna. :)

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo čist preveč kjuti! :) Mislim, da bo prejemnica zelooooo zadovoljna! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. posebna punca, kajpak... zato pa je dobila tako posebno knjigico, megacart.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite knjigice prihajajo izpod tvojih rok in ta je tako punčkasta, cartkana - deklič v tebi se kar prebudi kajne :o)))

    Lepo nedeljo vam voščim kljub dežju ..

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx