9. junij 2010

Še 2 verižici

No pa je že junij in moje ustvarjanje je na nuli. Ne vem kaj je krivo: lenitis, vikendi na morju ali lepo vreme. Še za to naročilo sem se morala zbrcat v tisto stvar, na kateri ponavadi sedimo ;)
Obeski in beadsi narejeni že nekaj časa, samo sestaviti se niso hoteli sami.

Če se vam zdita znani, nič čudnega. Naročilo se je glasilo: nekaj takega, kot je moja.



7 komentarjev:

  1. No, tebe pa smo res že pogrešali v svetu ustvarjanj. Sonček in vikendi na poti res največ pripomorejo k temu, da blogi bolj počivajo.

    Vsekakor pa si v te vroče dni stopila z dvema krasnima zadevama. Obe verižici sta mi zelo všeč, sicer pa sem občudovala že tisti prvi original.

    OdgovoriIzbriši
  2. gorgeous Moi, both chains looks wonderful.xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Končno je priško tako težko pričakovano poletje in posledica je seveda pomanjkanje časa za ustvarjanje. Lepše je biti zunaj, a ne :-)

    Ogrlica pa je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen nakit!Saj bo šlo tudi ustvarjanje, mogoče malo manj, ker je drugih "zanimacij" malo več, ampak ni problema, le da gre:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne barve! Mene tudi zadnje čase bolj ta lena daje. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem tudi jaz zelo vesela, da ustvarjalno migaš :o))) In rdeča je itak zakon :o))) Samo tako dalje ... in prav imaš sedaj ko lepo vreme zunaj kliče je težko "obilno" ustvarjati :o))

    OdgovoriIzbriši
  7. čudovito! tole na zagoreli koži... pa en oreng sprehod ob obali... ah, saj sanjam lahko, a ne? :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx