1. julij 2009

Zrcalce, zrcalce

...na steni povej,
katera najlepša v deželi je tej?


Najlepša ali ne, Ula je prav luškana punčka in skupaj z našim tamalim sta se igrala v vrtcu. Sedaj pa že grejo ti mišeki v šolo in zaključili smo z vrtcem. In me kar stisne, ker je eno obdobje za nami.


Za rojstni dan sem ji pobarvala ogledalce - obešalnik za verižice ...




in naredila verižico. Tako nežno, se ve, z malimi šestimi rožicami. Zgolj slučajno ;))))))))))))



Vse najboljše Ula!

9 komentarjev:

  1. Wonderful frame and necklace Moi, love them both :)
    Have a great evening
    Hugs, Marlene x

    OdgovoriIzbriši
  2. Potrudila si se iz nastala sta dva krasna izdelka za majhno deklico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadvse čudovito ogledalce je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderful creations. hugs rachxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeš mi je to ogledalce in super ideja, da je hkrati obešalnik za verižice. Lepo darilce še skupaj z verižico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav luškano darilce, tapravo za malo gospodično.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepi dar si napravila.Ne znam je li Ula već vidjela dar ili ne, ali znam da će biti jako sretna. Djevojčice raduju ovakvi divni darovi.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale ideja mi je super všeč, pa izdelava seveda tudi. Oblački so krasni - Ula bo kar plavala v oblakih, ko se bo urejala pred ogledalom :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx