20. junij 2010

Prva tretjina (1/3)

Saj vem, da ste sedaj, v času nogometa, bolj navajeni na polčase ;) Pa ima moj najmlajši v šoli 3 "tršice" in vsaki sem naredila svojo čestitko.

Postavitev sem si sposodila pri Sketch Saturday, kjer tudi sodelujem v izzivu 108. tedna.
Ta House-mouse je tako pripraven motiv za učiteljico prvega razreda, kjer se
ma(/u)lčki učijo pisati. S Copic-i sem ga malo "obdelala" in osenčila, sicer pa je že sam zase dovolj. Na podlago sem odtisnila rokopis (spet malo simbolike ;)

7 komentarjev:

  1. Zelo mi je všeč motiv!!!Cela čestitka je super sestavljena!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo, zelo lepo! Všeč mi je papir, ki si ga uporabila. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav lušna je ta miška s svinčnikom v roki :-) Dober motiv si izbrala in dobro si sestavila celotno čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, what a cutie you have here :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx