21. junij 2010

Druga tretjina (2/3)

Tudi ta čestitka je postavljena po predlogi pri Sketch Saturday, kjer sodelujem pri izzivu.


HVALA sem kar sama napisala v krog, nisem se mučila s printanjem in seveda izdelavo napisa, pa če gledaš z letala je OK ;) Ni pa za bližnje srečanje z očesom ;)

Rože so iz papirja, kot so hoteli pri Crazy 4 Challenges (Paper Flowers), izdelavo pa nam je pokazala Jana na eni svojih delavnic. Super pridejo in priznam, premalokrat jih uporabljam ;)


Osnovni motiv je sestavljen iz več štampiljk: obrobe, 1. razreda in pa sredinskega napisa, ki se lahko nanaša na učiteljico ali pa na razred. Kakorkoli, vsi so super ;)

8 komentarjev:

  1. Tole si mi zdi zelo dobro, kako si sestavila to štampiljko in te rože, kar nekam z nostalgijo se vedno spomnim na Janjino delavnico. Res je bilo super in veliko nas je naučila. Ni kaj, tudi druga učiteljica bo nadvse zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  2. O...kako si vrijedna...Ne stignem staviti komentar a ono tvoj novi post.
    Voljela bih da moj napredak ide ovako brzo kao tvoj...Svaki put me oduševi rješenje za tvoju čestitku.
    Tako i ovaj put...Super!!!
    Sretno na izazaovu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi če ne gledaš iz letala je več kot OK! Da osebni pečat! Res mi je všeč, ker je tako usklajena! (kot vedno)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi 2. tretjina je super!!!Čakam 3.:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. LOVE the flowers on this one :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf, ne morem se odločit, katera je lepša ... prva, druga ali tretja ... mogoče tale, ker je tako lepo rjava ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. This is beautiful; love the flowers, the colours, the setup = all !!

    (Btw, did you see the candy in my blog yet ?)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx