14. november 2018

Snežinke

Tukaj so tri preproste s snežinkami na podlagi.


Pri prvi sem jih z zlato embosirala na temnomodro podlago, narejeno z oxidi.


Pri drugi sem uporabila različne barve embosirnega prahu.


Napis je na izrez iz paus papirja tudi zlato embosiran.
Lepim v Galerijo.


Pri tretji pa sem naredila domačo nalogo in sicer 7..
Tokrat je Tina s selotejpom prelepila moos gumo.


Jaz sem uporabila kar modro in za svetleč videz dodala selotejp,
potem pa izrezala napis.


Tale pa gre v MŠPU.

Čeprav so snežinke že na mnogih voščilnicah,
jih še nikakor ne kličem.

Še to:
Na Mijini voščilnici osnova ni embosirana, kot je mogoče koga zavedlo,
pač pa so srčki in zvezdice iz istega papirja kot je podlaga, nanjo prilepljeni.

9 komentarjev:

  1. Najprej sem šla nazaj podrobno pogledat Mijino voščilnico in lej ga vraga....pa veš da je res videt, kot da bi embosirala na suho....Ideja za ponucat!!!!
    Snežink si pa nasula...jaz pa v kratkih rokavih!!!! So pa lepe...saj ne morem verjet, da bom zdajle napisala ....ampak na modri podlagi so pa top!!! Tud domača naloga mi je všeč....me pa jezi, ker moj "obesek čas veselja" ne izreže v celoti in ne vem kaj naj naredim. Mogoče bo pa selotejp pomagal...bom poizkusila še to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, kaj imaš ti s to temno modro? Bi na hitro rekla, da je ne maraš 😜

      Izbriši
  2. Hvala za razlago ozadja Mijine voščilnice :)
    No, tu pa je precej embosiranja. Krasne snežinke in tudi meni najbolj sede temno modro ozadje in zlate snežinke. Naloga pa je opravljena vrhunsko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so prav vse Martina, pa tako lepe barvne kombinacije!

    OdgovoriIzbriši
  4. uauua noro kakšne kombinacije. Mmhm bi morala spet malo v šoping, da nabavim snežinke štampiljke ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. OK tole pa so noro lepe voščilnice in vsaka posebej je razred zase :). A veš da sem tudi jaz mislila da je embossing pa sem imela v rokah voščilnico - preverim koj zjutraj ko pridem iz službe :).

    P.S.: Pokukaj k meni :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo si zasnežila, (na voščilnicah seveda) pa hvala da še hraniš modro snežinko. Saj veš letos sem v modrini, tako da bom tudi jaz zapisala da prva zmaga, druge pa seveda tudi ne zaostajajo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Elegantno, zimsko, zelo lepo. Tako lahko opišem prav vse.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen tris voščilnic. Ena lepša od druge. Vse so zelo, zelo všečne.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx