24. november 2018

Jesenska

To, da so mi všeč listi, pojejo že ptičice na drevesu.
Zato se nisem mogla upreti tem štampiljkam.



Čisto preprosto odtisovanje z različnimi blazinicami v krogu.


Kar sama sem si naredila "turnabout" štampiljko
in na to 10x10 osnovo (se mi zdi) je tako lepo prišlo.


Pa naj bo še malo jeseni na blogu.

5 komentarjev:

  1. Čudovito jesensko je pri tebi. :)
    Tudi meni so všeč ti listi in krasno voščilnico si naredila za jesenske dni, ki se počasi zaključujejo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupila si me s to jesensko objavo in čudovito pobarvnaimi listki :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej....iz štampiljke, ki mi je tako "mimo" narediš voščilnico TOP1!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoji listi so res nekaj posebnega in kot je rekla Mojca - verjetno bi jo človek kar spregledal, ampak ti si iz nje naredila super voščilnico. Kdor zna pa zna:) - lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti listi so nadvse igrivi in izbrala si lepo kombinacijo barv. Krasna jesenska.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx