17. november 2018

Drsalec

Podlaga je pravzaprav ostanek A4 eko kartona,
ki sem ga izrezala za kvadratno osnovo.


Dovolj velika je bila, da lahko medo drsa po njej na zasneženem ozadju.


Pobarvala sem ga z polychromos barvicami.

Ker sta hrib in napis iz Najlepšega para,
lepim v Galerijo.


4 komentarji:

  1. Z medvedom si v deželo priklicala sneg :)
    Vidim, da uživa in prav je tako.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je ozadje. Prav umetniško deluje, če pa še malo fantaziram, pa so to lahko sledi medovih drsalk na ledu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako se pa ta veselo drsa. Se vidi da uživa na krasni podlagi.

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa je lušten drsalec. Ozadje pa res prav čarobno, ki res spominjajo na odtise na ledeni ploskvi, ki jih pustijo drsalke. Všeč mi je :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx