15. november 2018

Povezani rokavički

Se še spomnite kako smo rokavice nosili kot otroci?
Tako povezane z vrvico, ki je šla skozi rokava, da jih ja ne zgubimo.


To mi je prišlo na misel, ko sem izdelala tole kazalo.


Osnova je majhna (10 x 10 cm), zato nisem veliko okraševala.
Namenjena je predvsem kot  darilna voščilnica, ki nosi knjižno kazalo.
To pa je bila tudi 7. naloga MŠPU.


Ker so napis in rokavičke delo Tine iz Najlepšega para, jih lepim tudi v Galerijo.


1. naloga - 3D voščilnica
2. naloga - povezana zunanjost in notranjost 
3. naloga -  voščilnica s posebnim odpiranjem 
4. naloga - zvezda tresočka
5. naloga  - preprostejša tresoča zvezda 
6. naloga - zvezde 
7. naloga - knjižno kazalo + darilna voščilnica 
8. naloga - osrednji motiv v krogu  
9. naloga - 3D učinek z mos gumo in lepilnim trakom, vrvica 
10.naloga - božični okrasek

8 komentarjev:

  1. Tale naloga je pa zame zmagovalna. Rokavičke so krasno kazalo, pa tako lep kotiček za pospravit si jim izdelala. Svetovna ideja. Ocena več kot pet.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mene si navdušila s to idejo.
    Ja, se še spomnim, kako smo jih nosili in so bile zakon.
    Krasna kazalka in za shranjevanje si ji pripravila lep prostor.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jap...samo 52 letni spomini....res je svetovna ideja...(darilo za vsake letne čase...poleti hladi, pozimi pa greje)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, čudovita je! Res dobra ideja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Točnoooo! Sem že čisto pozabila, kako smo jih imeli na vrvici. V bistvu mi je šlo to zelo na živce, ampak hkrati jih nisi izgubil :) Tvoje pa so mi takooo zelo všeč in bi jih v trenutku uporabila za kazalo.

    OdgovoriIzbriši
  6. ii nora ideja, čudovito kazalo in čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  7. Saj res, na vrvici smo jih imeli, kasneje pa mi je mami naredila še bel mufek, ki je bil daleč naokoli najbolj kulski. Tvoja ideja je "tista taprava" in je res huda.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super kazalo in lepa darilna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx