22. november 2018

Ptička v srebrnem

Poskusno sem ptička embosirala s srebrnim prahom.


No, nisem najbolj navdušena, čeprav ni slabo izpadlo.
Njune oči me motijo, pa jih nisem hotela pobarvati s črno.

Barvala sem s polychromos barvicami,
za sneg in kapi pa sem uporabila pasto z bleščicami.


Ozadje sem skozi šablono snežink napackala s pasto in nanj dala okvir 
Lepim v Galerijo.

10 komentarjev:

  1. Embosiranja s srebrnim prahom na takle način res nisem vajena, ampak je videti čisto OK, le "slika" se zdi malo bolj bleda. Ja, črne pikice za očke bi bile bolj igrive. Všeč mi je čudovito ozadje in igriva postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  2. Domiselno,čeprav praviš,da nisi ravno zadovoljna.Kot je že napisala Helena, bi črne očke prišle bolj do izraza.Sicer pa je meni zelo všeč. Sam izgled deluje naravnost praznično.

    OdgovoriIzbriši
  3. Malce drugače, ampak sploh ne slabo. Všeč so mi malce praznično razpoloženi ptički na krasnem ozadju!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako razigrana voščilnica! Zelo mi je všeč. Dobro zgledajo srebrno embosirane kape. Le zakaj se tega nisem sama spomnila!? :-)) Ozadje pa je itak top!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je zelo všeč in čisto nič ni narobe s srebrnim embossingom. Čudoviti so ti ptički izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni je všeč. Razigrana je zaradi ptic in praznična zaradi srebrnega embosinga.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vščekam idejo s srebnim embossiranjem in prav super je izpadlo vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasni so tvoji ptički. Super ideja s srebrnim embosiranjem.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je zelo všeč. Ljubka ptička in snežinke v ozadju so čudovite, prav ledene zgledajo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx