24. september 2018

Tunel v morju

 Ena morska za mojega dragega.


Liki so pobarvani z barvicami Polychromos.
Ozadje je narejeno s plastično šablono in Distress oxidi..

Znotraj je voščilnica 3D, saj je narejena kot bi gledal v tunel


Morske deklice znam barvat že na pamet.
😂😂😂
Tole sem odela v mavrične barve.

Vse štampiljke in šablone so od MFT.


5 komentarjev:

  1. Super si se potrudila za svojega dragega. Zanimiva voščilnica s tuneli, ki dajo 3D učinek Verjamem, da bi morske deklice znala že miže pobarvati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja kako je luštna! Res si se potrudila in tak super učinek globine si ustvarila. Zelo lepo in krasno pobarvano!

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo še na glavo pa si v vodi.... Uf...dobro tole zgleda in migajoča deklica v mavričnih barvah tudi. Pa vse najboljše Reneju...še na veliko let. Cmokni ga v mojem imenu.

    OdgovoriIzbriši
  4. uauu noro dober efekt. Lepo si se potrudila za dragega ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale 3d efekt je fantastičen. Ta mavrična morska deklica je še posebno lepa. Vse najboljše Reneju tudi z moje strani.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx