1. september 2018

Mermazing

Združila sem oba izziva pri MFT: barvnega in s postavitvijo.



S polychromos barvicami sem pobarvala morsko deklico
in jo postavila na ozadje,
narejeno s pomočjo alkoholnega inka.
Skico sem obrnila, saj morska trava raste na dnu ;D





S Nuvo drops sem naredila mehurčke v vodi,
pesek naredila (tako kot ga je že večkrat Vladka)
s pomočjo embosirnega prahu in 
dodala še napis.

6 komentarjev:

  1. Krasna je. Super pobarvana morska deklica...

    OdgovoriIzbriši
  2. Še ena prikupna morska deklica v kristalno čistem morju. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja voščilnica je resnično mermazing :-)
    Barve, barvanje, mehurčki ... vse skupaj tako zelo cart!
    Naj bo cart tudi tvoj dan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Jej, kako je lepa! Krasno si naredila vodo in pesek in mehurčke. Morsko deklico si fantastično pobarvala. Zelo ljubek motiv. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ljubka morska voščilnica.Navdušena sem nad tvojim barvanjem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooh, to pa je prava barvna kombinacija za koralni greben, kjer se gotovo skrivajo prave morske deklice. :) Pa pesek in ta oranžna barva deklice in mehurčki kot v morski pravljici.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx