10. september 2018

Iz ene osnove 2

Všeč  mi je ta tehnika, le da se mi zdi,
da bi morala prejemniku poslati potem obe čestitki.
:D



7 komentarjev:

  1. Ali pa jo prišparaš in pošlješ drugo leto...:-))!!!!Zanimivo...neskončno veliko možnosti, igranje z barvami...vse pa vedno unikatno...Všeč!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. No, Mojca ima kot ponavadi pravi odgovor. Ena letos in druga naslednje leto :-)
    Popoln par sta!
    Prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, Mojčina ideja je super. Prav tako tvoji voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca ima, kot vedno, prav. :-) Super zgleda tale velik napis.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito ozadje in prav posebni voščilnici. Krasni sta. Ja, tudi meni je všeč Mojčina ideja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res sta hudo dobri voščilnici! :D In ideja da pošlješ dve sploh ni tako slaba ali pa varianta, ki jo je Mojca naumila ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx