21. september 2018

Ajfoh

Sprobana šablona, pa je voščilnica tukaj.



Ajfoh :D



Še voščila ne bo treba pisat.


Mogoče pa še kaj dodam na prvo stran.
(Zaenkrat pa lepim v Galerijo.)

4 komentarji:

  1. Ni potrebe da karkoli dodajaš...simpl je nartabulš!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je všeč. Če bi že kaj dodala, bi bil to res kak mini detajl ampak je tako lep vzorcast papir 😍

    OdgovoriIzbriši
  3. A veš da je fenomenlana brez vsega :). Super kombinacija potiskanega paprija in beline.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tud jaz sem jo že sprobala in sem navdušena. Mislim, da ji ni potrebno nič dodati, je zanimiva, lepa in pove vse:). LP Andreja

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx