17. september 2018

Mini novoletne

Najprej sta nastali ti dve iz dveh potiskanih papirjev.


Osnove so kvadratne in manjše (približno 10cm)


Nato sem uporabila 4 potiskane papirje in nastale so še 4.


Še skupinska za Galerijo,
saj sem na vseh uporabila napise Najlepšega para.


Pa se tudi moja škatla prazničnih polni.
:D

7 komentarjev:

  1. Kako uporabne so te šablone!!!! Hudo dobro....s tem bi se lahko igrala celo barvno serijo..... Fantastične so...

    OdgovoriIzbriši
  2. Brskam po spletnih straneh da bi videla kdo ima te šablone, potem grem pa mal na sprehod po svojih fasciklih....jebela, ne boš verjela....tud naša jo ima...Die-namics...še čist frišno in neuporabljeno. Tako mi je všeč ta stil, ki si ga uporabila, da upam da ne boš huda, če bom probala....❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprej bom pokomentirala Mojco: nasmejala me je, ko piše, da je iskala šablono in jo nazadnje našla kar pri sebi :)
    Lepo si se igrala z različnimi barvami in vzorci ter kupček krasotic dodala v škatlo prazničnih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav zajeten kupček. Izbor papirja mi je nadvse všeč. Krasne praznične voščilnice si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. tako zelo luštne, mojca pa tudi faca, vidim ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hudo.. tole pa je čudovita serija :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx