24. januar 2009

Za očeta

Precej sem se namučila z izbiro papirja, da sem med vsemi našla takega, ki ne vsebuje roza barve. ;)

Ko pa sem čestitko zložila skupaj (idejo sem našla tukaj), mi je delovala preveč monotono, vzorca na obeh straneh sta si precej podobna in brez večjih kontrastov. Zato sem dodala rožice, senčila in na kocu našla še en "tag" z istim vzorcem. Robove pa sem popestrila z bakrenimi bleščicami.


Tako je nastala čestitka z željami na tag-u in kazalom za knjige.



Saj ne vem kako se slovensko imenuje "tag". Privesek? Etiketa? Ploščica? Dodatek?


2 komentarja:

  1. Ojla!

    Vidim, da ful pridno ustvarjaš in pridno objavljaš! Superca. Tale čestitka se mi zdi strašansko lepa. Hude barve in ful lepo sestavljeno skupaj... res krasno!!

    Lp!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh so beautiful. Thanks for linking to my candy and good luck in the draw. Kim

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx