18. januar 2009

Kristina's color inspiration #38

Vedno je 1x prvič. Prvič sem se prijavila na Kristinin barvni izziv, zdaj pa že tukaj ustvarjam blog ;)
Ha, jaz, ki sem rekla, da jaz pa že ne bom blogala ;)













Najprej me je premamil izziv in nastala je ta čestitka, ki je pravzaprav vabilo na praznovanje rojstnega dne. Idejo je na netu dobila prijateljica in sodelavka, ki je iskala nekaj primernega za njeni punčki, ki praznujeta.



Z nekaj popravki (seveda za lažjo izvedbo, sploh glede na količino) je nastala ta čestitka, no, vabilo. Barve pa je "izbrala" Kristina. Zdaj se morata strinjati še uporabnici, ki vabita, in stvar lahko gre proizvodnjo ;)


Papir je razrezan z nestiji (Nestabilities), na rdeči podlagi so narejeni vrtinčki (swirls) z belim embossing prahom, torta je pobarvana z akvarelnimi barvicami, napis pa z barvnim gel pisalom.

2 komentarja:

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx