30. januar 2009

Challenge 3 - Love & Romance!

Zgleda, da me izzivi motivirajo. Tokrat sem se prijavila na The Sugar Bowl . Sicer je bila tokratna naloga težja. Težja pa zaradi tega, ker nisem imela izbire pri štampiljkah ;)


Nekako sem jo spravila skupaj, zdi pa se mi, da rdeča preveč bode, čeprav sem jo zelo pokrila z belo. ;)


6 komentarjev:

  1. Lovely card!Great colours ! Thanks forjoining the challenge.
    Judy x

    OdgovoriIzbriši
  2. Great color scheme! Love the image you used! Thanks for joining the Sugar Bowl challenge!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh what a cute card love the colours and yourcolouring
    have a lovely weekend
    Hugs Jacqui x

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card!!
    Thanks so much for joining us in the challenge :)
    Hugs, Marlene x

    OdgovoriIzbriši
  5. lovely card! the rachelle ann miller stamp is so sweet and I like the colours you used for this card :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx