20. januar 2009

Ogledala


Ogledali za mali gospodični služita kot obešalnika za verižice.


Pobarvani sta z akrilnimi barvami, slikici sta kopiji Penny Black punčk, imeni pa sta narejeni z izrezanimi črkami, ki sem jih pobarvala in okrasila z embossing prahom.


Še nekaj ogledal, ki so že pri novih lasnikih si lahko ogledate tukaj:


3 komentarji:

  1. Luštna ogledalca, so me kar zasrbeli prsti...že dolgo nisem kakšnega narisala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Juuu, ogledala, jaz pa še nisem. Moram, res, ko jih vse tolk cart delate!
    Pa sem te našla ;) Dobrodošla med blogerji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vsem za dobrodošlico. ;) K. kar poskusi kakšnega narediti, ni tak bavbav (pravi tista, ki je dolgo imela tremo pred njimi ;), a ne Mc Crafty?

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx