20. april 2021

Na obisku z voščenkami

V Veselo hiško sem bila povabljena na kavo, pa sem s sabo vzela voščenke,
da bomo lahko med pitjem kave in čvekanjem še malo ustvarjale.


Tako zabavno jih je bilo delati, pa še veliko manjših ostankov barvnega papirja sem tako porabila.
Ko škatlo odpremo, se pokažejo voščenke.


Na ovoju piše povleci in tako jih lahko vzameš iz škatle,
Seveda le delno, ker je v notranjosti skrit štoper.


Hvala puncam v Veseli hiški za povabilo,
hvaležna za izbor med TOP3 in
vesela za naše prijateljstvo.

Lepim v Galerijo (napis).

3 komentarji:

  1. I, kako lepa in zanimiva voščilnica. :-) Zelo mi je všeč. Vesela sem, da si se odzvala povabilu na obisk v Veseli hiški. Upam na skorajšnji konec trenutnega st(r)anja, da spet kakšno ušpičiva v živo. Veliko časa bom imela od 1.7. naprej. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kakšna domiselna ideja in super izvedena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, kako domiselna in posebna voščilnica. Zelo mi je všeč. Vesela sem tvojega obiska v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx