29. april 2021

Copic Storybook Scenes

Naslednje scene so nastale na delavnici Storybook Scenes.


Zeleni Copic je začel štrajkati (res je ogromno zelene), pa čakam na refil.
Zato sem končala samo 4 od 5.


To ozadje mi zgleda bolj kot jezero, ne pa nebo, pa tudi prav ;D


Zanimivo je, da sem vse začela z belim praznim listom in potem risala in barvala.


 Zdaj pa si moram samo še napolniti markerje in šibam na naslednjo nalogo.

11 komentarjev:

  1. Tole pa je bil podvig.Ena slika je lepša od druge. In vsaka čast za takšno dovršenost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zakaj ne bi postala ilustratorka otroških knjig? Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna ozadja si ustvarila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito!!! Prava mojstrica s copici si. Moj poklon. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, pri takšnih ozadjih pa so copici kar hitro prazni :) Fantastično je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wauu tukaj je pa res veliko zelenega. Ob pogledu na tvoje mojstrovine mi je na misel prišla pesem " Zelena dežela od Victory"
    Res si postala mojstrica s copici!
    Čudovito!!!
    Želim ti lepe praznike.
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Nimam besed kako sem navdušena, ženska ti si neverjetna. Super dobr vse zgleda😍😍😍, čestitke. Pozdravček in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav navdušena sem nad tem kar zmoreš s copici. To je res nekaj posebnega, noro dobro izpade. Bravo in še enkrat bravo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Upam, da si že dobila refile, ker tole je NORO všečno :)!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx