5. april 2021

Moški voščilnici

Seveda voščilnici nista moški ampak za dva moška, ki praznujeta ta mesec.

Ozadje sem delala tako kot tukaj.
Enkrat v modrih odtenkih na bel papir, ki sem ga nato še osenčila po robovih.
Napis je z belim prahom embosiran na papir, senčen z istimi barvami kot podlaga.
Dodala sem še izreze, ki sem jih večkrat embosirala s srebrnim prahom.


Pri drugi sem z belo blazinico premazala šablono in uporabila siv papir.
Nato pa sem vzbočene dele premazala s pasto.


Tokrat sem napis vroče embosirala v srebrni barvi in oboje podložila s srebrnim papirjem.


 Lepim v Galerijo.

1 komentar:

  1. Krasni sta obe. Sploh prva glede barv mi je zelo všeč.
    Lep praznični ponedeljek :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx