17. april 2021

Copic Enchantment Class

Če ne bi videla Andrejine objave, bi še vedno čakala na sporočilo, da se je delavnica začela.
No, saj ne da sem kaj zamudila, saj Sandy še vedno dodaja naloge.


Prva naloga je bila Forest glow (sijaj v gozdu ali gozdni sijaj).
Trava se mi ni najbolj posrečila, pa mi je v pomoč priskočil ljubek zmaj, 
ki jo je na prikupen način zakril.



Drugič sem se pogumno lotila svojih barv in posegla po vijoličnih in modrih tonih.
Glavna zvezda je bila trava, zato sem drevesa naredila na hitro.


Malo boljše mi je šlo, še vedno pa ni to to.
Spet je moral zmaj reševati zadevo.


Mogoče poskusim še tretjič. Sandy tako pravi naj se lotimo naloge večkrat, da jo osvojimo.
Torej lahko pričakujete še kakšno objavo na temo čarobnosti.



 

5 komentarjev:

  1. A veš da je super, ti pa kr nisi zadovoljna. Obe sta sijajni, absolutno pa zmajček paše na zeleno in vijolično travo. Mojstrica si. Pozdravček Andreja 😘

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm... Za moj okus si mojstrsko oddelala obe domači nalogi. Je pa res, da ko dodaš zmajčka, voščilnica iz lepe dobi tisti cart efekt in kanček nagajivosti 😎.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav čarobno je v tvojem gozdu. Več kot odlično si opravila z nalogo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravljično ozadje in zelo lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Helena, samo še nista voščilnici. Mogoče kdaj naredim kakšno, ko bom zadovoljna z izdelkom 😄

      Izbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx