2. april 2020

Tris

3 voščilnice za rojstni dan.


Isti motiv in napis v treh barvah.


Osnovo sem najprej embosirala z belim prahom,
potem pa del, kjer je motiv, osenčila.


Punčke sem barvala s Copici, nato pa šla čez z barvicami.


Še različica v roza.


Tako skupaj so prav simpatične ;)



11 komentarjev:

  1. Pri vseh treh si se potrudila, še posebej lepo pa si "oblekla" deklico v roza barvi: pikčast plašč in karo krilce (če dobro vidim :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tule bi pa težko izbrala tisto naj!!!! Vse so tiste sorte voščilnic, pri katerih rečme lahko samo WAW...me pa zanima vijugasta štampiljka, kjer si senčila z modro. Čigava je????

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen tris voščilnic. Top ozadja in senčenje, pa seveda barvanje. Tudi meni je v oči padla roza oblekica s pikami. Mene pa zanima čigava je štampiljka pisave.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obe štampiljki sem že večkrat uporabila, zato nisem napisala čigavi sta. Pisava je En Français od Stampin Up!-

      Izbriši
  4. Hvala. Vem, da si jih večkrat uporabila. Pa sem na blef iskala po spletu, in seveda nič našla. Zato sem te vprašala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšne barve... res WAW efekt in to tovje barvanje...priznma, da mi je celo roza všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen tris in odlično izpade embosirano ozadje, ki je delno senčeno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx