23. april 2020

Metulj

Letos ji bo predal želje za rojstni dan metulj.


Ujet v okvir, pa vendar prost.
Lepim v Galerijo.


Presenečenje zanjo, ko bo odprla voščilnico.


Z nevidnimi niti povezan, kot je povezano najino prijateljstvo.


Vse najboljše draga prijateljica.

11 komentarjev:

  1. Všeč mi je nežno prehajanje barvnih odtenkov na metulju. Pa tudi ozadje, ki zgleda kot nebo, je čudovito.
    V oko mi je padlo, kako čudovito leseno podlago imaš za fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in zdi se mi, da bo metulj kar poletel.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Všeč mi je, kako si pobarvala metulja. Res zgleda, kot da bo poletel. Ko pa se voščilnica odpre, pa prav zares poleti. :-) Krasno presenečenje za prijateljico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Martina, od ozadje, do vrtečega metulja...vse je tako zelo lepo nežno in prefinjeno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je pa to lepa voščilnica. Čisto meni na kožp pisana, pa več kot prepričana sem, da bo tvoji prijateljici segla do srca. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, fanastična je. To moram enkrat narediti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja pa iii, kako je lepa. Metulj v svojem letu, ozadje, barvna kombinacija, 1A.

    OdgovoriIzbriši
  8. aaa noro, najprej barve metulja, potem še presenečenje, mo se odpre...

    OdgovoriIzbriši
  9. Ali ti lahko povem samo z eno besedo, no mogoče dvema:)) - naravnost fantastična. Lep pozdrav, objem Andreja

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx