10. april 2020

Poročna

Tokrat mi izziv pri Veseli hiški ni preveč pisan na kožo.
Pa sem se vseeno potrudila in sestavila eno poročno čestitko .
Bo pa na zalogo. :D


 Uporabila sem punčko in fanta Najlepšega para, ki predstavljata mladoporočenca.

Njej sem naredila obleko iz perl papirja, lase sem ji povezala v figo
(Tina, še ena nova vrsta frizure!),
da sem ji lahko pritrdila tančico iz tila.


Njega sem oblekla v črno obleko,
modne dodatke pa ima v barvi njenega poročnega šopka.
V roke sem mu dala srce.

Za ozadje in okvir sem dobila inspiracijo pri Tininih velikonočnih košaricah.

Vse skupaj sem z okvirjem povezala v poročno sliko
in dodala napis na zastavici

Prijavljam na izziv Zakrament pri Veseli hiški in lepim v Galerijo.

11 komentarjev:

  1. Joj, Martina...frizura in še til!!! Pa že sploh ideja za mladoporočenca...prekrasna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Martina ustvarila si čudovito poročno voščilnico ! Tale zaljubljeni par kar pogreje srce. Prekrasno ozadje, odtisi in vtisi so enkratni, a poročni par v svoji izvirnosti in lepoti vzame dih. Hvala za obisk v Veseli Hiški in lepe Velikonočne praznike ti želim. Objem, Veana

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, figa in til, kako super ideja. Bravo.
    Veličastno lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep, prisrčen in ljubeč poročni par. Pri frizuri in tilu si se res izkazala z domišljijo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je pa to lepa poročna čestitka! Domišljija ti dela na polno.:-) Nevesta ima fantastično frizuro na katero si pripela til. Čudovit izdelek. Hvala, ker si z nami v Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako zelo si se potrudila. Tvoja poročna voščilnica je prečudovita, pa ta ideja s frizuro in tilom je prav izvirna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna poročna voščilnica. Fantastična ideja s figo in tilom zadaj, tako čudovit detajl.Res prekrasen izdelek. Lepo,da si se nam pridružila v Veseli hiški.Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Martina, kako lepo in simpatično poročno voščilnico si pripravila - sigurno ti bo nekoč prišla hudo prav. Lepo si ju opremila in upam, nevesti dovolj nasprejala frizuro, da bo zdržala do poroke:))). Pozdravček k tebi, ki te bolj "poredko slišim":) - Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako prikupen poročni par si sestavila. Zelo všeč mi je tvoja voščilnica. Hvala, da jo deliš z nami v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  10. TOP voščilnica. Til, figa, ozadje, scena za vikat. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  11. noro, kako lepo ozadje si naredila, to mi je najprej padlo v oči. Mojstrica, ni kja. Hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx