8. april 2020

Križkanje - šesti del

Sem mislila, da še nekaj časa ne bom križkala,
pa me je premamil vzorec, ki sem ga videla na IG.


Priredila sem ga  za uporabo te šablone.
Podlago sem delala z dvema drap barvama prejice.
Čez pa dala izrezan napis.


Seveda pa ni ostalo le pri eni.
Naslednjo sem delala v vijoličnih tonih.


Ker izrez ni prišel lepo do izraza, sem mu izrezala "senco".
To sem naredila kar s pomočjo šablone, ki sem jo orisala na bel papir in ročno izrezala. 


In v tretje gre rado.
Vzorček je res enostaven in hitro za naredit.


Tokrat so bili na vrsti rumeno-oranžni odtenki, 
ki sem jih dopolnila z bakrenim papirjem.


Napis je iz nove Tinine kolekcije.


Lepim v Galerijo in prijavljam na izziv Ko me inspirira #76.

11 komentarjev:

  1. Lepe zahvalnice.Kaj vse se da narediti s to šablono. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeeej, kako zelo so mi lepe-res je lep ta vzorček...smejoča zvezdica me je pa prav razvedrila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Simpatičen kupček voščilnic...zmaga pa zvezdica :)

    OdgovoriIzbriši
  4. To križkanje tebi res leži in všeč so mi vzorci ter izbrane barve. Pa odlično si se znašla s senco za besedo hvala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetovno križčkanje! Očitno nujno rabim tole šablonice, ker mi je ta tvoj vzorček TOP :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Zopet en zanimiv vzorec v različnih barvah. Super ti gre in same lepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Saj nimam kaj drugega, kot da zaploskam od navdušenja. :-) Čudovite so. Vzorček pa je res zanimiv.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, obvladaš!!! Fantastične so!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite so... takole lepe in dopolnjujoče kombinacije barv, barvni navdih, ki v izbiri pomirja. In dodani napisi vsako naredijo posebno in lepo dopolnijo celoto.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimiv vzorček. Voščilnice pa ena lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx