21. marec 2019

HB2U

Velikokrat kaj preizkušam in packam, pa potem nisem zadovoljna
in tako roma papir v predal, kjer čaka na navdih.

Tokrat sem 2 rešila iz predala in uporabila tako, da sem jima izrezala črke in številko
in naredila tresočki.


Prvo tresočko sem premalo napolnila, pa je potem vseeno nisem razdirala,
da bo jo bolj napolnila, ker je lepilo tako fino prijelo (kar je ključno pri tresočki).
Preostalim izrezom sem naredila novo ozadje. 
Z isto štampiljko za ozadje sem s prozornim prahom embosirala na rdeč fotokarton.


Pri drugem paru pa sem novo ozadje z zeleno odštempljala na potiskan papir svetlo zelene barve.
Odtise sem potem prilepila na mesta tako, da se motiv nadaljuje.


Tokrat sem tresočko bolj radodarno napolnila.


Na podoben način sem enkrat že ustvarjala,
vendar nisem delala tresočke.

13 komentarjev:

  1. WAW, vse pohvale, da si lovila odtise in naredila tako čudovite voščilnice :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Hura za rešitev papirjev! Čudovite so.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse pohvale za reševanje testnih ozadij. :-) Super si tole naštudirala. Vse štiri so krasne. Tresočke itak vedno palijo, voščilnici z velikimi črkami pa sta tudi zelo lepi, še posebno tista z drugega kompleta, ko si lovila vzorec.

    OdgovoriIzbriši
  4. uauu noro kako dobra ideja, tresočke so pa tako ali tako zmeraj nekaj posebnega...

    OdgovoriIzbriši
  5. "Čez 7 let vse prav pride!!"...pri tebi je mal prej...Je trajalo, da sem pogruntala kaj za vraga pomenijo kratice....Pa še en pregovor paše : "dve muhi na en mah!" So pa zelo unikatne...ena in druga zelo lepe in zanimive.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kukr kol si čarala😉 si odlično načarala- ja si pač mojstrica. Kratica pa tud super, še dobr da berem tudi sporočila ta mladih😉. No in na koncu- navdušena sem😊. Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo všečno, ideja, šparanje izvedba, sploh pa barve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite ideje za rešitev papirjev.drugi komplet mi je posebej všečen.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, super. Ni bilo malo dela, rezultat pa itak ODLIČNO 5.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite so! Vse! Še dobro, da papirji niso ostali v predalu. Res bi bila škoda.

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlično, da si rešila nekaj ozadij. Meni to zelo zelo redko uspe. In takole ko pogledam tvoje voščilnice, se mi zdi, da so vse te kombinacije že v osnovi bile načrtovane :) Lepo si vse izdelala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx