25. marec 2019

FINtastic

Včasih mi težavo dela postavitev motiva in potem prelagam in režem novo in spet poskušam...
Tudi tokrat je bilo tako.

Najprej se mi je porodila ta postavitev, pa napis na traku nikakor ni pasal zraven.


 Medtem je nastala druga postavitev. 


Papir sem izrezala in ga zamaknila, da se spodaj vidi izdelano ozadje.
To sem z oxidom senčila skozi šablono, izreze pa dvignila z modro moos gumo.
Napis je sprintan.


Vendar mi prva postavitev ni dala miru. 
Tako sem napis sprintala na že osenčen motiv.

Trik kako to naredim:
napis na navaden papir sprintam,
nanj potem začasno prilepim mojo osnovo tako,
da je napis točno pod mestom, kjer ga želim imeti
in dam še 1x printat.


Tukaj sem z modro moos gumo podložila šestkoten okvir,
morskega psa pa s pomočjo različno debelih 3D blazinic prilepila,
da se ne bi pomečkal.


Še nekaj kapljic Nuvo drops za poškropljen videz ;)
pa imam 2 voščilnici za "kar tako".


Katera postavitev se ti bolj dopade?

12 komentarjev:

  1. Hm, težko bi se odločila, katera postavitev mi je bolj všeč. Z obema si me navdušila. Lepi voščilnici s simpatičnim morskim psom. V svojem naravnem okolju pa ne tako zelo :)
    Fajn je imeti kakšno voščilnico za kar tako ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja prav nič ne bom zbirala, ker sta mi obe verziji super in obe domiselno postavljeni, pa hvala za nasvet kakšne trike uporabljaš pri printanju😉. Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta čudoviti, vendar mi bolj v uč pade prvotna ideja s 6-kotnikom :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovni morski pes. Krasni voščilnici.
    Všečkam na polno
    lep dan
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe voščilnici sta super,mi je pa za pikico všeč bolj druga.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta zelo lepi. Krasno si naredila ozadji. FINtastično! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Težka odločitev, saj sta obe FINtastični. :-) Všeč mi je, kako si morskega psa namotala skozi šesterokotnik, všeč mi je zanimivo prerezan papir, da se vidi delček ozadja... O.K., pošlji obe. :-))))

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni Sta obe svetovni in tako pogravanje sem in tja se mi zdi kar stalnica v procesu ustvarjanja. Tudi meni se to zelo pogosto dogaja. In odlična plat tega je, da sta pri tebi tako nastali kar dve vošćilnici. Krasne kombinacije si ubrala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super sta, obe. Tvoje ustvarjalno premetavanje me je prav navdušilo, tako da se se res ne morem opredeliti in izbrati eno. Tale morski pes je svetoven.

    OdgovoriIzbriši
  10. uauu obe sta prva liga, res lušten je tale morski pes :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudoviti sta obe voščilnicidobra ideja tole s šestkotnikom in morskim psom.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx