26. februar 2019

Vse sorte

Nemci bi temu z eno besedo rekli allerlei.
Vse sorte voščilnic.
Pa naj kar slike govorijo.





Pri tej zadnji sem uporabljala pripomočke Najlepšega para
zato jo lepim v Galerijo.

10 komentarjev:

  1. Prelivanje barv ti gre krasno od rok, zato sem navdušena nad ozadji pri prvih dveh voščilnicah. Tretja je zelo elegantna, pri tretji pa so mi všeč odtisi cvetja v notranjosti srčka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zgornji komentar je moj - pisala sem, ko sem bila prijavljena z drugim računom :) Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina tako so loepe in nežne in te barve... Si me popolnoma osvojila :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Ob temle različnem spektru voščilnic si pa mislila na vse letne čase...je pa srce v zlatem embosingu prava srčasta poezija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo je takole pogledati vse te sorte voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  6. uf ti si mojstrica senčenja in izdelovanja prekrasnih osnov. Čudovite so!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx