14. februar 2019

Valentinovo

Za mojega Valentinčka.


Zlato rdeča srčkasto kičasta.


Izrez sem naredila s pomočjo šablone, zato lepim v Galerijo.
Ozadje je pobarvano z distressom,
srčki pa so z zlatim prahom embosirani,
zato prijavljam na izziv Ko me inspirira #69.

10 komentarjev:

  1. Cart zlato rdeča srčkasto kičasta - še izraz mi je všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Na tak dan paše malo srčnega kiča :) Čudovita voščilnica za tvojega Valentinčka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa, srčkasta valentinčica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ravno prav bleščeča, topla in prefinjena. Krasna....

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaupaj mi skrivnost tako popolnega embosiranja. Ne morem se nagledati čudovite strukture brez enega praška, ki ne bi bil na mestu. :-) Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa voščilnica za tvojega valentinčka. Tako skladno je vse skupaj in zlata ji da nekaj elegance.

    OdgovoriIzbriši
  7. uauu res nekaj posebnega, pocukrano lepa :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. čudovita in res, to popolno embosiranje!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx