18. februar 2019

Magnolija

Uporabila sem narejeno podlago iz prejšnje objave,
pri tem pa jo malo "popravila" z novimi ščetkami.

Voščilnico sem naredila po navdihu Jennifer in sicer kot žepek.


Tako lahko del, namenjen voščilu, izvlečeš.
Na trak sem prilepila napis, ki sem ga večkrat toplotno embosirala
z zlatim prahom za več dimenzije.
Prav tako sem z zlatim prahom na podlago embosirala vijuge.


Magnolijo sem barvala s copici in sicer sem vzela podobne barve, kot oxide.
In čeprav niso iz istih družin in na Hex Chartu precej oddaljeni, so se lepo ujeli.


Lepim v Galerijo.

Vam pa se zahvaljujem za vse tolažilne in spodbudne besede, ki ste mi jih namenile.
♥♥♥

13 komentarjev:

  1. Uau, krasna je! Pa spiralno ozadje je tudi top!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mehko prelivajoče se ozadje kar kliče po Tinini nežni magnoliji.
    Ker vidim na prvih dveh fotkah še en cvet, si mislim, da bo v kratkem nastala še kakšna voščilnica z magnolijo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. WAW čudovito si dopolnila ozadje z embossingom in magnolijo. Na to obliko voščilnice sem tudi jaz že vrgla uč :)

    OdgovoriIzbriši
  4. U kako krasno ozadje in oblika malce drugače mi je zmerja všeč. Lepa, zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, kako lepo, tako ozadje kot magnolija, vrhunsko!

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je kombinacija zlate in roza, moram tudi jaz poskusit. Če boste tako lepo izdelovale te magnolije, bom spet morala zapravljati.

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastična je! Všeč mi je prelivajoče se in embosirano ozadje. Magnolijo vrhunsko pobarvala. :-) Tudi nad samo obliko voščilnice sem navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  8. Martina, čista popolnost...ponovno! Čudovito je vse od zlatega embosiranja, krasnega prelivanja do vrhunsko pobarvanega cveta!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna voščilnica. Popolnost kot je v navadi pri tebi. Barvno prelivanje in magnolija, ter dodatek zlate VRHUNSKO.

    OdgovoriIzbriši
  10. Wawww,kako lepo ozadje si naredila.In izbrala si barve,ki jih sama zelo rada uporabim. Megastično.

    OdgovoriIzbriši
  11. Na tejle se mi vrti od ozadja...vsaka pikica posebej narejena....perfect!!! Pobarvana magnolija pa umetniško dovršena.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tovrstne voščilnice so nadvse zanimive in ti si lepo okrasila sprednji del.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx