11. februar 2019

Blendiranje z oxidi


Ozadje, narejeno z blendiranjem oxidov,
nato pa poštempljano in embosirano s Tininimi magnolijami.


Za blendiranje sem uporabila nove ščetke,
ki naredijo krasne prehode med barvami
in ne puščajo sledi, kot nekatere blazinice za senčenje.

Za primerjavo lahko pokažem ta dva ozadja. 
Še neuporabljeno desno je narejeno z istimi barvami,
vendar z blazinicami za senčenje.
Levo pa z novimi ščetkami.


Ščetke barvo nanašajo zelo narahlo zato je potrebno za temnejšo nianso oxid večkrat nanesti.
 Prehodi med barvami pa so finejši in niso tako izraziti.

Za napis sem uporabila voščilo na vrvici, ki sem ga podložila s trakom paus papirja.
Tudi tega sem pobarvala s ščetko in najtemnejšim oxidom.
Uporabila pa sem Spun Sugar, Worn Lipstick in Seedless Preserves.


Tako pa zgledajo ščetke, ki imajo zelo fine in goste ščetine in so iz Tedija. 
Voščilnico lepim v Galerijo in pa v izziv Ko me inspirira #69.


18 komentarjev:

  1. No, spet nekaj novega- za to še nisem slišala🤔. Ali je namenjeno prav temu, ali si samo prilagodila. Ali morajo biti oxidi ali so lahko navadni. Kaj pa prenos barv- se pere? Joj kolk vprašanj, zato ti že končno lahko povem, da je voščilnica super, od barvanja do štempljanja😊. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Naval ustvarjalk na Tedija :) Hvala za namig, kako narediti lep prehod med barvami. Res je videti razlika. Čudovita in nežna voščilnica z novimi pripomočki.

    OdgovoriIzbriši
  3. A tud to imajo v Tediju???? Če slučajno ne rata po papirju, se kupi samo še globin in bodo prav fine krtače za lakirat čevlje:-))...... Je pa res velika razlika med enim in drugim nanosom...prehodi so tako lepo elegantni. Saj obstajajo tudi veliki čopiči, ki pa me niso navdušili...tole pa.....Kako je že napisala Helena..."navali na Tedija!!!!"

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je, čudovite barve.
    In ja, Tedi bo izropan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja super, hvala za informacijo o ščetkah. Prehodi so res lepši, bolj čisti.
    Verjetno je tudi za nanašanje s ščetkami potrbna vaja, da je potem videti takole :)
    Sicer pa je tvoja voščilnica res lepo narejena.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma ne, no. Iz Tedija? Moram pod nujno v njega. Sem pa prepričana, da meni nebo uspelo tako lepo posenčit. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito senčenje in res tile prehodi so epski :). Samo se bojim da meni tele ščetke nebi nič pomagale -mora biti tudi roka prava :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa voščilnica in res krasen prehod iz ene v drugo barvo. Razlika je očitna ja! Imam pa jaz tudi tele ščetke samo ne iz Tedija pa mi sploh ni uspelo. Kot da se barva ne bi prijela ščetin in se ni nič kaj dosti videlo. Si za tako ozadje uporabila tisto veliko ščetko? Moram še enkrat poskusit, tebi je super uspelo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, barve se nanašajo zelo narahlo in večkrat moraš it čez in tudi "namočit" ščetine. Uporabila pa sem drugo največjo ščetko.

      Izbriši
  9. Hvala za tvoje izčrpno poročilo, tudi ustnega sem bila zelo, zelo vesela. Ja, Tedi ima - mislim, da se bodo čudili, ko bodo v kratkem razprodali vse, kar imajo:)))).

    OdgovoriIzbriši
  10. Najprej pohvalim čestitko, lepo si zniansirala in predvsem so mi všeč barve. Seveda imamo Tedi tudi v našem kraju.....

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastično voščilnico si izdelala. Prehodi med barvami so popolni. :-) Sem že šnofala po Tediju, pa ti čopiči v naše velemesto še niso prispeli. Ne smem jih zgrešiti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako krasen ombre efekt. Zelo lepa voščilnica in krasno se vidi razlika med obema načinama senčenja. S temi čopiči je res veliko lažje doseči lepše prehode. Hvala za ves prikaz.

    OdgovoriIzbriši
  13. uf ja ta je pa res nekaj prav posebnega. Čudovito senčenje, hvala za vse namige <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Martina, ta voščilnica mi je res pri srcu...krano prelivanje barv in čudovito razporejeni odtisi...

    OdgovoriIzbriši
  15. Oooo hvala za super namig - glede na ogled z zamudo, upam, da dobim še kakšno ščetko ;-)
    Tvoja voščilnica pa ... strašno cart in romantična na kvadrat.
    Objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo posebna voščilnica. Lepo kombinacijo barv si izbrala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx