22. marec 2018

Majda

Za 3 ustvarjalke,
ki praznujejo v mesecu marcu,
sem naredila tri voščilnice s tehniko vrtenja papirja,
da nastane venček.
Tehniko sem videla pri Jennifer.

Tokrat predstavljam prvo, ki je odpotovala do Majde.
Vem, da ima Majda rada mandale,
ki jih tudi sama izdeluje.


Uporabila sem štampiljke Cvetoči Božič,
ki pa so tako lušne,
da se lahko hitro spremenijo v  pomladni venček.

Prijavljam v Galerijo.

Pomagala sem si z mistijem in pa šablono,
ki sem si jo sama naredila.

Za odtise sem uporabila Altenew blazinice.



Majda, naj bo tvoj dan poln veselja in smeha.
Vse dobro ti želim.

9 komentarjev:

  1. Čudovit venček si ustvarila s pomočjo drobnih štampiljk. Zelo lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita ideja, kako uporabiti božične zvezde tudi drugače... Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hudoooo všeč, kakšne lepe barve si uporabila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moi, tehnika zgleda prav zabavna. Učinek pa je enkraten. Naredila si zelo lepo voščilnico z barvitim venčkom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Moi, zanimiva in zabavna tehnika. Tako se rožice res lepo razporedijo v krog in nastane perfekten venček. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen venček. Grem takoj video pogledat.:-) Zelo lepe barve si uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  7. To je res krasna tehnika in učinki so nadvse čudoviti. Zelo lep venček.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vzdihujem in se držim na 'delovnem mestu', da kar takoj ne pobegnem v ustvarjalnico :-))). Hvala ti za navdih!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx