24. marec 2018

Danica

Tukaj je že druga voščilnica s tehniko vrtenja,
potovala pa je do Danice.

Uporabila sem lušne štampiljke Okrasimo s cvetjem.
In to sem tudi naredila ;)
Spet sem za odtise uporabila Altenew blazinice.


Naj omenim, da sem na potem,
ko sem gledala te fotke ugotovila,
da bi na sredo lahko dodala tekoče perle
in sem to tudi storila.
Samo fotošutinga zatem ni bilo ;)


Lepim v Galerijo,
tebi Danica pa želim vse dobro!

10 komentarjev:

  1. Tudi ta cvetlični venček si krasno naštempljala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Najlepša in moja je :D
    Martina hvala, zelo sem se je razveselila. Pečat in pisava na kuverti sta me že očarali do konca, da o cvetju na voščilnici sploh ne govorim <3
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako ti to dobro vrtiš in delaš take lepe cvetlične venčke. Moram tudi jaz poskusiti to tvojo tehniko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti gredo venčki iz pisanega cvetja. Tudi Danica je dobila čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit je, prav kliče po pomladi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. krasen je tudi ta venček in možnosti pri tej tehniki so res neštete.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene si tako navdušila s to tehniko, da sem včeraj že naštemplala dva cvetlična venčka. Možnosti pa je neskončno. :-) Ti si krasno razporedila elemente in uporabila zelo lepe barve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa, nežna voščilnica. Krasen venček si naštempljala :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Martina, ta tehnika je v tvojih rokah čista poezija...barve izbereš tako svetovne, da nastane prava čarovnija!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna barvna paleta. TOP voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx