16. marec 2018

ART delavnice

Včeraj je bil dan objemčkanja.
Toliko znanih ljudi je bilo v Europarku
in kar nekaj virtualnih znancev sem spoznala v živo.

Tegale angelčka sem zlepila doma.


V sebi lahko skriva sladko presenečenje.


Škatlica pa je nastala na delavnici z Ursulo Langhammer


Tudi zajčki skrivajo nekaj sladkega.


Naravnost iz srca pa je ena izmed mnogih novih štampiljk
s slovenskimi napisi, ki so na voljo v Artu.


In tudi ta škatlica ima sladko vsebino :)


Lušno je bilo in polna vtisov sem komaj zaspala.



7 komentarjev:

  1. Uuu, krasni izdelki. Sploh tale zadnja škatlica mi je zelo všeč. Super model in zelo uporaben!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ste ustvarjali. Angelček mi je svetoven, samo se precej slabo vidi na fotografiji. Bo treba poizkusiti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštne zadevice si izdelala na Artovih delavnicah. Angelček mi je nadvse všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadvse sladka objava. Angelček je krasna embalaža za drobne sladke pozornosti. Škatlica je fantastična in tudi zadnji izdelek je nekaj posebnega. Lep teden!

    OdgovoriIzbriši
  5. Veliko si se naučila. Krasne škatlice za sladka presenečenja. :-) Objemčkanje ti prav zares privoščim. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Še en kup krasnih izdelkov, ki so hkrati tudi zelo uporabni in predstavljajo pravo malo darilo. Mi je pa nadvse všeč tvoja prva fotka. Tako čudovito si ujela angela, kot bi dejansko lebdel.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vladka, to je bil tudi moj namen, da zgleda, kot da lebdi nad oblaki 😄

      Izbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx