19. marec 2018

Drugi rojstni dan

Darjin sonček Nik praznuje že drugi rojstni dan.
Tokrat mu je voščilo izročil slonček.
Prinesel pa mu je seveda veliko pisanih balonov.


Slončka, ki sta ostala doma,
sta slončku z baloni  naročila,
kaj vse naj zaželi Nikcu še v njunem imenu.


Ker so slončki (štampiljke in šablone) in napis iz Najlepšega para,
lepim v Galerijo.

Nikcu pa želim razigran rojstni dan,
poln majhnih presenečenj.

12 komentarjev:

  1. Ooo, prekrasna je! Ta slonček je res simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Velikokrat si mi že polepšala dan in tudi danes je tako. Cel vikend sem tudi sama barvala slončke in zato mi še več pomeni tvoja čudovita voščilnica. Pravzaprav mi je v pravi navdih in inspiracijo. Kako so lubani, lepo pobarvani in Nik ima tako zelo rad balone. Hvaležna, bolj kot znam zapisati. Zlata si.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej, kako lušna voščilnica za malega Nika! Navdušena sem nad ozadjem, nad pobarvanimi baloni in vsemi tremi slončki. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, kako nežno, ljubko in prisrčno za malega Nika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Martina, čudoviti slončki, perfekcija pri barvanju in ozadju in vsem... prekrasno, res...

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito voščilnico si naredila za malega Nika.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti si pa pridna, si že v drugih vodah, jaz sem še vedno med rožicami. Najbolj všeč so mi baloni, seveda pa tudi ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  8. iiii, kako ljubko in prisrčno. Čudovito barvito in verjamem, da bo Nika zelo razveselilo, pa še babico zraven :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pisana, igriva, všeč mi je kako si poštempljala ozadje :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super druper cart voščilnica. Pomladne barve in seveda srčkani slončki so top kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooo Martina, kako zelo mi je všeč senčeno ozadje...prekrasna je!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx