21. februar 2013

Tilda na ..

Tilda je kar nekaj časa sedela na kozarcu. 
Nepobarvana je čakala na svoj čas.
Ne samo, da je dočakala, še močno roza podlago je dobila ;)



Malo sem jo razblinila z belim tagom z napisom,   


in pa z belimi rožami.




Tilda je pobarvana s Copici. Okoli motiva sem naredila črto iz bleščic in nabrala roza trak.


Roza pa je tudi mašna. ;)


Očitno mi paše roza ;)


14 komentarjev:

  1. Lepo si to naredila. Okvir okoli tilde mi je prav všeč.Barvanje ti gre pa tudi od rok:)Robni luknjač, ki si ga uporabila pa je meni najljubši:) Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Rada pogledam tvoje voščilnice, ker so vedno tako do popolnosti izdelane!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav uživam, ko vidim kako dobro ti gre od rok barvanje in naslednjič bomo barvale. Sem tudi ena tistih, ki jo čakajo nepobarvani odtisi.
    Naj bo roza ali kakorkoli drugače, vedno ustvariš popolno celoto izdelka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštnaaa. Se ti sploh ni treba opravičevati ta roza :-) Meni je ful všeč!

    Hvala za idejo z nabranim trakom okrog motiva. Mislim, da jo bom uporabila pri mojih vazicah - projekt imam šele v glavi ;-)

    lp,K.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa voščilnica v pravih barvah.Pa pobarvala si tudi zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa, dobra ideja z nabranim trakom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dovolj dolgo je sedela na kozarcu nepobarvana, da sedaj sije v roza odtenkih :-) Zelo je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepa rozika! in kako lepo pobarvan motiv! Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. in kdor čaka dočaka..in tako je tudi tvoja Tildika. Morala je pač počakati,če pa sem jaz vmes dobila eno popolno prijateljsko voščilnico. tudi ta rozasta je ql ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. What a lovely card you have made, thank you for joining us At TFMC, good luck Hugs Janny

    OdgovoriIzbriši
  11. Luštna je. Roza barva ji prav paše. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Zaradi tebe in tvojih voščilnic mi bo roza barva postala še všeč. Tale tvoja Tildka je spet čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse žive barve mi v tej belini (grrr) prav pašejo. Tako je tale tvoja Tildica kar malce popravila moje razpoloženje :o) Super rozasta je.

    OdgovoriIzbriši
  14. Paše ji ta roza in včasih je treba izven okvirjev. Se človek kar dobro počuti, ko poskusi nekaj drugačnega in ko začuti, da je šel preko sebe, pa naj bodo to barve ali dejanja. :) Všeč mi, zelo in krasno si jo sestavila, tako kot ti to obvladaš.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx