7. februar 2013

Metuljčki

Spet ena podlaga, ki bi jo bilo škoda prekriti. Ta zelena in rožice v kotih kar kličejo po pomladi.



Kovinskega metuljčka sem dobila od Metuljčice in je kar sedel na mašno.
Zato so verjetno prileteli še drugi.


Kot podlago sem uporabila temnejše metulje, ki delujejo kot sence, okrasila pa sem jih s kamenčki.


Punčka je pobarvana s Copici. V mislih sem imela drug potiskan papir (zato takšna kombinacija barv), pa sem si potem premislila. :)


Rože iz vseh vetrov sem pokombinirala v šopek.


Še enkrat celotna čestitka.


Prijavljam se na izziv:

17 komentarjev:

  1. Res je čisto pomladanska...upam,da bodo teli tvoji metuljčki kmalu priklicali pomlad:)
    Lepo si pobarvala deklico. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi ti kličeš pomlad? Priznam, da imam počasi že zadost te zime. Po včerajšnjem obilnem sneženju je danes že sonček. Očitno ti gre klicanje dobro od rok :) Voščilnica je pa itak krasna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čisto pomladanska. Zelo lepa in polna detajlov. Všeč mi je barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kličeš pomlad, kaj? :) Prav je tako, saj me moti, ker pri nas ni ta prave zime.
    Čudovita voščilnica, zopet čestitke za barvanje motiva!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo. Krasne barve in lepo pobarvana še ena prikupna deklica od Hanglar and stAnglar štampiljk. Mislim, da jih še nisem videla drugje na domačih blogih. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je ljubka in papir v ozadju je krasna podlaga metuljčkom in lepo pobarvani dečvi! Zelo mi je všeč s pomladnim šopkom :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšne krasne barve!!!! in tudi okrasitev mi je strašno všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvo kot prvo pridem na učne ure barvanja,ker ti gre to čudovito od rok. Metuljčki pa tako in tako vseposvod pašejo in ta ki je sedel na mašnico je ugledal eno čudovito čestitko in seveda so prileteli še drugi.........

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna voščilnica, lepi metulji in ozadje! Šopek je lep pomladen!

    OdgovoriIzbriši
  10. če ne bi napisala, da so metuljčki dvojni, bi mislila, da je res senca pod njimi.
    všeč mi je postavitev. zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super sweet!! Thank you for playing along with my Flutter By Wednesday Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna kombinacija tale zelena in vijolična. Punčka je pobarvana ena a. Res si mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sem videla na Pinterestu, da zbiraš hAnglarčke in me je prav zanimalo, kaj boš ustvarila z njimi. Čudovita voščilnica, res za na polico!

    OdgovoriIzbriši
  14. Všeč mi je, tak mir in spokojnost nosi v sebi. Kot bi se spomladi odpravil na travnik in gledal kako se narava prebuja, ozeleneva in metulji veselo letajo naokrog.

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako je srčkana. Všeč so mi metuljčki v enem in rožice v drugem kotu.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo je lepa in misel na pomlad nadvse všečna :o)))

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx