25. februar 2013

Prijatelji so kot zvezde



Prijatelji so kot zvezde - piše na traku.


Zato zvezde niso smele manjkati ;)


Ker je bil motiv pobarvan v lila tonih, sem le-te izbrala tudi za ozadje.


Zakaj so kot zvezde?


Tukaj sem.

14 komentarjev:

  1. iiii,in prejemnica te posebno lepe voščilnice sem jaz. blagor meni,ker imam takšno prijateljico.hvala,draga moja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tukaj sem. Čudovita, zvezdnato mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. uau kako je lepa! Tale rob mi je všeč pa kako lepo pobarvan motiv! lp

    OdgovoriIzbriši
  4. In res je tako kot si zapisala.Lepo voščilnico si naredila in dober izbor barve za prijatelje.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooooo...kako lepo si to naredila in napisala. Zelo, zelo, zelo mi je všeč.:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je, rob ji da sploh poseben čar ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je! Super si kombinirala lila tone.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa misel in še lepša voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super je! Malo besed veliko pove ...

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo kako lepa voščilnica in všeč so mi vijolični odtenki :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Spet ena mojih tistih najljubših kombinacij, ko beseda in slika tvorita celoto. Čudovito ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita in tako lepo si razpostavila zvezde. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx