28. februar 2013

Obljuba drži

... bi rekel naš tamau in mislil, da obljuba dela dolg ;)

Torej, kot sem obljubila vam pokažem kako sem z robnim puncherjem naredila kotne izseke.


  1. Potrebujemo:
  • robni puncher
  • puncher, ki izseka pravi kot (v mojem primeru kvadrat)
  • škarje,
  • ravnilo
  • svinčnik
  • in seveda papir.
     2. z robnim puncherjem izsekamo vzorec
     3. na sredini vzorca za boljšo orientacijo rahlo zarišemo črto
     4. izsekamo pravi kot, pri tem si pomagamo s črto, ki naj gre skozi kot
     5. izsekan delček
     6. po vzorcu obrežemo robove.

Ni težko, kajne? 

Pokažite mi svoje kotne izseke narejene z robnim puncherjem. ;)

9 komentarjev:

  1. Krasno izgleda ... kaj jaz se lahko tega lotim s kvačko :o))))

    Močan objem :o)))

    OdgovoriIzbriši
  2. uau super tutorial, hvala ker si delila z nami. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. bom poskusila, a brez kvadratnega puncherja, ker ga pač nimam. prepričana pa sem,da je možno tudi s škarjami ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. O, Hvala za podrobna navodila. Tole pa moram preizkusiti.

    OdgovoriIzbriši
  5. O super, hvala ti, moram preizkusiti, takšni nasveti vedno prav pridejo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Superca, hvala za navodila. Zelo uporabna zadevica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ni težko. Zame znanstvena fantastika. Slončki pa so že gotovi. V ponedeljek potujejo k tebi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za idejo in navodila. Morda pa le ponovno kakšno štanco ven privležem....

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx